Ostuabi

Starry e-poe kasutus-ja privaatsustingimused

1. Üldtingimused

1.1. Käesolevad Starry e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused kehtivad Starry e-poest ostmisel.

1.2. Kauba müüja on Ilukaubad OÜ (edaspidi: müüja), aadress Sõpruse st 33 Tallinn, registrikood 12026973, tel +37258868733, e-posti aadress info@starry.ee.

1.3. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Starry e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.4. Müüjal on õigus igal ajal ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.starry.ee/.

1.5. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimustega tutvuda ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.6.Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.


2. Ostuabi

2.1. Tellimuse esitamine

Tellimusi saab e-poes esitada kas kliendikontole sisse logides või anonüümse kliendina. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. Klient sisestab enda andmed (ees-ja perekonnanimi, e-mail, telefon, ettevõtte nimi, aadress), valib tellimuse üleandmise viisi ja koha ning kinnitab tellimuse.

2.2. Hinnad ja 0% käibemaksuga tellimine

Kõik e-poe hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. Tellides eraisikule (või mitte käibemaksukohuslasest ettevõttele) tooteid Soome, on müüja jaoks tegemist kaugmüügiga ja rakendub Soome käibemaks 24%. Et toodete lõpphind oleks esialgselt e-poes kuvatuga võrdne, arvestatakse sellistele tellimustele ostu vormistamisel 4% soodustust (Eesti käibemaks on 20%, Soome 24%).

Ettevõttele, mis teises Euroopa Liidu riigis on käibemaksukohuslane, saab tooteid tellida 0% käibemaksuga. Selleks toimi järgnevalt:
- Lisa soovitud tooted ostukorvi ja mine "Vormista ost" lehele.
- Täida kõik lahtrid maksja info kohta.
NB! "VAT nr kontroll" lahtrisse kirjuta käibemaksu kohuslase number koos riigi tähisega. Näiteks "FI12345678".  Soome y-tunnusele lisa ette riigi tunnus FI ja sidekriipsu enne viimast numbrit pole tarvis kasutada.

Kui number kehtib, tekib lahtri alla roheline kiri:



- Täida kõik nõutud lahtrid enda andmete kohta.
- Kui lahtrid täidetud, kuvab tellimuse summas "Käibemaks (0%): 0,00€."

- Vali sobiv postitus- ja makseviis.
- Esita tellimus.

Maksmine

Klient tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades, arve alusel pangaülekandega või kauplusesse kaubale järele tulles sularahas/kaardiga.

Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ja kohaletoimetamise tasu täies ulatuses.

Tellimuse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole või kasutatud maksekeskkonda.

2.3. Kauba kättetoimetamine

Müüja komplekteerib ja postitab tellimuse pärast ostusumma laekumist. Tellimusi postitatakse tööpäeviti (E-R). Tööpäeval enne kella 14.00 tasutud tellimused postitatakse samal päeval.

Juhul, kui müüjal ei õnnestu kliendi soovitud tooteid komplekteerida, kontakteerub müüja kliendiga, et kokku leppida toote asendamise või kompenseerimise osas.

Kauba kättetoimetamine toimub vastavalt valitud transpordiviisile. Kättetoimetamise hinnad ja orienteeruvad transpordi ajad on järgnevad tabelis.

 Tarneviis Hind €Tasuta alates €Kiirus (tööpäeva)

EESTI

Tulen ise järgi 0 0 0
SmartPost pakiautomaat 2 40 1
Omniva pakiautomaat 2 40 1
Omniva kuller 4 100 1...2

SOOME

Itella Smartpost pakiautomaat 5 200 1...5
Matkahuolto teeninduspunkt 9 200 1...3
 Lähim postkontor 5 200 2...6
DHL Express 15 300 1...3

EUROOPA LIIT + Norra, Šveits

Lähim postkontor 5 200 3...10
DHL Express 15 300 1...4

MUU MAAILM

Lähim postkontor 10 200 3...10
DHL Express 25 300 2...5

 

NB! Tarneajad on indikatiivsed ja põhinevad varasema 95% saadetiste statistikal. Anname enda poolt alati parima aga ei vastuta tarne kiirusest tulenevate probleemide ja kulutuste eest.

2.4. Kauba ümbervahetamine ja tagastamine

Kõikidele Starry e-poest tellitud toodetele kehtib 30-päevane ümbervahetus- ja tagastusõigus. Kauba ümbervahetamiseks või tagastamiseks tuleb saata vastavasisuline e-kiri kliendi nime ja kontaktandmetega, kaubal esineva puudus ja soovitav lahendus info@starry.ee. Suuline soov telefoni teel +37258868733 või Starry kaupluses Sõpruse pst 33.

Müüja hüvitab tagastatava kauba summa koos esialgse postikuluga 14 päeva jooksul alates kauba tagastamisest. Ümbervahetamise korral saadab müüja kliendile uue toote, kui ümbervahetatav toode on müüjale tagastatud.

Tagastamise ja ümbervahetamise transpordikulu jääb kliendi kanda, välja arvatud juhul, kui kliendile on saadetud vale või defektiga toode. Tagastamise ja ümbervahetamise õigus ei laiene toodetele, mis on peale kättetoimetamist avatud ja tagastamise hetkel hügieenilistel põhjustel kasutuskõlbmatu.

2.5. Vaidluste lahendamine

Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest ja kasutusjuhendist erinevast kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.


3. Privaatsuspoliitika

3.1. Kliendi isikuandmete kogumine ja töötlemine

Müüja kasutab kliendi isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Müüja kogub isikuandmeid e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse esitamisel. Müüja kogub isikuandmeid, mis on vältimatult vajalikud e-poes esitatud tellimuste täitmiseks ning kliendiga kontakteerumiseks. Kogutavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse kliendilt konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu, ettevõtte andmed, valitud kättetoimetamise sihtpunkt).

Müüja kasutab kogutud isikuandmeid e-poes esitatud tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), tellimuste kättetoimetamiseks ning kliendi eelneva nõusoleku korral uudiskirjade ning kliendipakkumiste saatmiseks. Müüjal on õigus kogutud isikuandmeid kasutada kliendi ootuste paremaks mõistmiseks ja sellest lähtuvalt personaalsete pakkumiste tegemiseks.

3.2. Isikuandmete muutmine

Konto registreerimisel esitatud andmeid on kliendil võimalik näha, muuta ja kustutada Starry kliendikeskkonda sisse logides. Kliendi loal on andmeid võimalik muuta ka Starry töötajate poolt.
Kui klient on avaldanud soovi saada uudiskirju ja/või personaalseid pakkumisi, on kliendil alati õigus nendest loobuda, saates vastavasisulise teavituse e-posti aadressile info@starry.ee või klikkides uudiskirja lõpus vastaval lingil.

3.3. Isikuandmete kaitse

Kliendi esitatud isikuandmeid töödeldakse kooskõlas vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega. Müüja rakendab kõiki ettevaatusabinõusid kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud teenustepakkujad, kellega koostöö on otseselt vajalik e-poest ostu sooritamisel ning tellimuse kliendini toimetamisel (makselahendusi ning kullerteenust pakkuvad ettevõtted, raamatupidamisteenused). Vastavatele osapooltele edastatakse andmeid ulatuses, mis on minimaalselt vajalikud vastava teenuse osutamiseks.

3.4 Küpsiste kasutamine

E-poes kasutatakse seansiküpsiseid, et võimaldada e-poe kasutamist. E-poes kasutatakse püsiküpsised, et pidada meeles kliendi valikuid e-poes ja säilitada ostukorvi.

Kliendil on võimalus oma seadmes küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes seadeid oma veebilehitsejas. Küpsiste mittekasutamisel võib e-pood toimida väiksema funksionaalsusega.

E-pood kogub isikustamata andmeid veebilehe www.starry.ee kasutamise jälgimiseks. Isikustamata andmeid töödeldes ei kasutata isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid.


Viimati uuendatud 18. Mai, 2018

 


Me saame sind aidata

Kui vajad abi siis palun kirjuta info@starry.ee või helista: +37258868733